22 Aralık 2009 Salı

Sonmodayiz'dan Hediyeler












Belki izleyici sayım yeterli değil ama yılbaşında hediye vermeseydim, çatlardım. Bende sizin için bir kampanya yapmaya karar verdim. Bir adet Maybelline fondöten, bir adet I.D. Bare Minerals yüz aydınlatıcı ve Kırmızı ve Siyah adlı kitabın iki cildi.

Katılmak için ;

1) Blog sahibi iseniz blogunuzda yarışmadan bahsetmenizi, beni izlemenizi ve bu yazıya yorum bırakmanızı istiyorum.(Beni takip eden blogları bende takip etmek istiyorum, bu nedenle takip listelerine beni ekleyenler yorum kısmında bundan bahsederse sevinirim.)

2) Eğer blogunuz yoksa beni izlemeni ve bu yazıya yorum bırakmanızı istiyorum.

Yarışma sonuçları 1 Ocak 2010 günü ilan edilecektir, yukarıda ki üç hediyeyi de aynı kişi alacaktır, katılımlar için şimdiden çok teşekkür ederim.

Yarışma sonucu ilan edilirken yeni bir yarışma duyurusu yapma planım var, o nedenle yarışmaya katılırken bundan sonra ki yarışmada kazanmak istediğiniz hediyeleri de bildirirseniz sevinirim.

KATILMAK İÇİN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder