7 Nisan 2010 Çarşamba

Ladyodeur Parfüm Hediyesi




Zaman hızla geçti ve bir de baktım ben 100. izleyicime hatta 110. izleyicime ulaşmışım!! Açıkçası izleyicilerimin bu kadar hızlı artmasını tahmin etmiyodum ve bu nedenle de hediye konusunda hazırlıksızdım. Yani benimki 100. izleyiciyi geçme hediyesi olacak :)



Hediyem: SARAH JESSICA PARKER COVET 50ml

Bu hediyeyi kazanmak için yapmanız gerekenler:



1. Tabiki blogumun izleyicisi olmanız ( gizli kullanıcılar için bir şey yapamıyorum malesef!)
2. Varsa kendi blogunuzda benim blogumla ve bu hediye kampanyası ile ilgili bir post yayınlamanız.
3. Yayınladığınız postun linkini ve kullandığınız parfümün/parfümlerin ismini içeren bir mesajı bu postun altına yorum olarak iliştirmeniz ( blogunuz yoksa sadece kullandığınız parfümler ve söylemek istediğiniz diğer her şey)
Yapacağım çekiliş sonucunda 50ml Sarah Jessica Parker Covet sizin olacak!! :)
Çekilişe katılım 1 Mayıs 2010 gecesi saat 24.00 a kadar devam edecek!
Şimdiden hepinize bol şans dilerim :)

Katılmak için Tık tık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder