26 Nisan 2010 Pazartesi

Lilibebek 23 Nisan Hediyeleri




Öncelikle hepinizin Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını kutlarım. Tüm çocukların ve içindeki çocuğu kaybetmeyenlerin bayramı bu.
Madem ki bu önemli günü Atatürk çocuklara yani geleceğimiz olanlara ithaf etmiş ve asıl onların sevineceği bir gün olsun istemiş, madem ki ben de bu bloğu kızıma hediye olsun diye yazıyorum, bu blogtan da sizlere (ya da çocuklarınıza desek daha doğru) gelsin bu hediyeler.
Bu hediyeler yukarıda gördüğünüz bez Lilibebekler. Mor renklisini daha önce bez bebek dikim aşamalarını anlatırken dikmiştim, turuncu olanı ise iki olsunlar da hediye edeyim diye bu gün bitirdim ve hemen bilgisayarıma koştum. Neden iki tane mi? Bloğumu takip ediyorsanız bilirsiniz ki benim uğurlu sayım ikidir. Bu yüzden iki!
Katılım koşullarım ise:
1. Bu yazıma yorum yazarak katılmak istediğinizi belirtmeniz. (adsız yorumları katılımcı olarak saymıyorum- bilginize!)
2. Bloğumun izleyicisi olmanız.
3. Eğer varsa bloğunuzda yarışmamı duyurmanız.
Kazanma koşulları:
Yorumculardan 2. olan turuncu bebeği ve 22. olan da mor bebeği kazanacak.
İşte bu kadaaar... Hadi durmayın, yarın akşam saat 24:00da bu yarışma bitecek!

Not: Turuncu Lilibezbebek sahibini buldu ve 22. yorumcuyu bulana dek yarışma süresini uzattım. Bilgilerinize...
Bir kereden fazla katılımları kabul etmeyecek ve ilk katılımı var sayacağım.
tık tık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder