17 Kasım 2009 Salı

Papatya Bahçesinden Bayram Hediyesi








1- Hello Kitty cüzdan.. Kendime de aldım ehehe :)
2- Sally Hansen Salon Manicure Kit..(içinde çok güzel renkte ojeler var)
3-Bath & Body Works'ten mor çanta içinde duş jeli, vücut losyonu ve lifi
4-Çook severek yediğimiz Lindt çikolatalar..
5- Bath& Body Works'ten yılbaşı çorabı içinde vücut jeli ve vücut losyonu (kokuları çok hoş)
6- Bath& Body Works'ten vanilya kokulu Shea Cashmere El kremi.. Kendime de aldım, kokusu çok güzel..
7- Vee bir adet Nine West çanta.. Onun resmini koymadım süpriz olsun :))
8- Maybelline 3 renkli gri tonlarında öz farı
9- Maybelline 3X Volume Mascara
10- TCW makyaj seti
(normalde son 3 tanesi süprizdi ama dayanamadım açıkladım :)) )
Evet şanslı 5 kişi hediyelerini bekliyor.. Hediyeler 2'şer tane olacak..
Kazanmak için yapmanız gerekenler çok basit:
1- İzleyici olmanız.
2- Bloğunuz varsa bloğunuzda yarışmadan bahsetmeniz..
3- Yarışmaya katıldığınızı yorumlardan bildirmeniz, blog adresinizi yanında belirtmeniz ve daha çok hangi ürünü istediğinizi söylemeniz..
Yarışma bayramın 2. gününe kadar sürecek yani biz İstanbul'a gelene kadar..
Bayramdan sonra tüm kazananların hediyelerini yollayacak..
Katılmak için :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder